Klachtenprocedure

Onze medewerkers streven ernaar ervoor te zorgen dat uw wensen geen klachten worden. Toch kan het onverhoopt gebeuren dat u een klacht heeft. Een klacht is dat u aangeeft ontevreden te zijn over hoe u behandeld wordt door onze organisatie of één van onze medewerkers. 

Wat te doen bij een klacht:

  1. Bespreek uw klacht met de betrokkene.

Heeft u nog steeds een klacht?

  1. Maak met de locatiemanager een afspraak om over uw klacht te praten.

Heeft u nog steeds een klacht?

  1. Als uw klacht na het gesprek met de locatiemanager niet (volledig) is opgelost dan kunt u een officiële klacht indienen via belangenvereniging SPOT waar Oud Clingendael bij is aangesloten. Klachten worden snel, eerlijk en objectief in behandeling genomen.
    U kunt de Klachtenfunctionaris bereiken via de volgende mogelijkheden:
    klacht@verenigingspot.nl | 035 – 54 27 517 | Postbus 5135, 1410 AC Naarden
    Klik op deze link voor het klachtenreglement

Heeft u nog steeds een klacht?

  1. In dat geval kunt u zich via deze link wenden tot de landelijke GeschillencommissieZorg Algemeen. De Geschillencommissie is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9:00 uur-17:00 uur via telefoonnummer 070-3105380.

Klachtenprocedure

Onze medewerkers streven ernaar ervoor te zorgen dat uw wensen geen klachten worden. Toch kan het onverhoopt gebeuren dat u een klacht heeft. Een klacht is dat u aangeeft ontevreden te zijn over hoe u behandeld wordt door onze organisatie of één van onze medewerkers. 

Wat te doen bij een klacht:

  1. Bespreek uw klacht met de betrokkene.

Heeft u nog steeds een klacht?

  1. Maak met de locatiemanager een afspraak om over uw klacht te praten.

Heeft u nog steeds een klacht?

  1. Als uw klacht na het gesprek met de locatiemanager niet (volledig) is opgelost dan kunt u een officiële klacht indienen via belangenvereniging SPOT waar Oud Clingendael bij is aangesloten. Klachten worden snel, eerlijk en objectief in behandeling genomen.
    U kunt de Klachtenfunctionaris bereiken via de volgende mogelijkheden:
    klacht@verenigingspot.nl | 035 – 54 27 517 | Postbus 5135, 1410 AC Naarden
    Klik op deze link voor het klachtenreglement

Heeft u nog steeds een klacht?

  1. In dat geval kunt u zich via deze link wenden tot de landelijke GeschillencommissieZorg Algemeen. De Geschillencommissie is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9:00 uur-17:00 uur via telefoonnummer 070-3105380.